laupäev, 12. mai 2007

Hoiatus, lapsed.

Tere jälle, lapsed. Täna räägime sellisest asjast nagu internetipettus või siis isegi inimlik eksitus, mis tuleb välja kui internetipettus. Nimelt tellisin siin mingi aja eest kohast nimega Oomipood ( www.oomipood.ee ) omale elektroonikat 300eegu väärtuses. Eks sain siis täna paki kätte ja olin õnnelik, et nüüd saab nädalavahetusel igast lahedat värki kokku keerata. Aga vot võta näpust, ei saagi. Pakk on küll käes, aga pamine kivi on pakist puudu. See jupp mille pärast ma üldse sealt midagi tellisin. Ülejäänu oli niisama lisaks. Ahjaa, kivi ise maksis oomikas 50eeku, tevalos 100. Nüüd saatsin siis kirja, et wtf...ootame vastust. Ise kahtlen kas enne esmaspäeva üldse midagi teada saan. Ahjaa....targad inimesed öelge nüüd mulle kuidas ma neile tõestan, et mul seda kivi pakis ei olnud? Kõikide arvete peal on see ju olemas.

1 kommentaar:

Allar ütles ...

Hahahaa!!
Oled ikka kobanäpp küll, ilmselt kaotasid ise selle junni ära ja kui ei kaotanud, siis ei jää midagi muud üle, kui ainult jumalat tänada, et ta ikka lolle karistab.
;D