pühapäev, 7. august 2011

Projekti teine päev

[Ma ei ole fotogeeniline - päh! Keegi ei usu seda]

[Mõni on pildil lihtalt erilisem kui teine - tänase päeva valik]

Teine päev on õhtusse saanud, täna sai linna peal 2x käidud, esimene kord kuskil poolteist tundi ja teine kord 3-4h kanti. Esimese tripi saagikus oli null, teisel aga see eest 21 (või isegi 23) pilti. Väga äge oli. Mõni inimene, kes arvas, et ta ei ole fotogeeniline andis ikka väga ägedad pildid. Teised jälle ei ajanud vastu, aga pildid ikka super! Mõnes inimeses on kohe seda x-faktorit, mis pildil paneb elavlema.
Hästi palju on positiivset tagasisidet, kuskil pooled küsivad, et miks ma neid pilte teen ja siis nõustuvad. Teine pool ei huvitu sellest, või vähemalt ei näita välja. Mõned suhteliselt üksikud on aga selle vastu, et nendest pilti teha. On antud põhjuseid nagu "ma ei ole fotogeeniline" või "ma olen praegu nii kole". Ometigi ju ma valisin nad massi seest välja - seega tegelikult ei olnud neil viga midagi. Paar väga head potensiaalset pilti jäi nii tegemata.

Üldiselt aga tänud inimestele ja loodaks mõningatega hiljem mõnel pildistamissessioonil kohtuda.

-Päikest

Kommentaare ei ole: