pühapäev, 20. märts 2011

Margus kurtis mulle paar aega tagasi, et ma ei ole enam midagi siia postitanud. Eks mõtteid ole olnud küll, aga mitte seda pealehakkamist. Mis vett siis merre vahepeal voolanud on?
Eks vist tehnika osas on suurem uudis oma uue pesamuna soetamine - IBM/Lenovo T60. Ajasin teist tükk aega taga ja no ei ole kuskil midagi sellist, mis mulle sobiks. Lõpuks leidsin ühe 400€ eest, suht kirves, aga uus aku ja ketas ning norm resoga LCD võlusid mu ära. Lisaks sellele ei olnud sellise configa mujal kuskil masinat saada. Käisin eile masinal Jõgeval järel ja täitsa tükk, võib rahul olla küll. Muidugi tuksis laadija oli väike tagasilöök, aga uus ootab mind juba Smartpostis, garantii on hea asi ikka :P.
Kasutuse poole peal nagu IBM ikka, klaver kõlab vähe liialt, aga elab üle. LCD 1400x1050, mis oli ka minule üheks kriteeriumiks, mul on vaja ruumi LCD'l. Uus ketas on 250GB ja 3GB RAM-i ka, nagu täitsa. Miinuseks on veel DVD kirjutaja puudumine ja C2Duo T2500 prose, mis ei ole just kõige-kõigem. Üldiselt olen rahul.

Rahulolu vähendab muidugi see, et isegi Elionis on NÜÜD saada kõvasti odavamalt DVD kirjutajaga ja tsipa kõvemat masinat, õnneks (minu) ei ole neil 250GB uus ketas ja uus aku. Ega ma väga ei nuta, masin on vähemalt okas.

Sai siis kirjutatud natuke juttu, millest 99% blogi lugejatel jummala suva on, noh..mis teha.

Pildistama peaks ka minema, aga ei ole väga kuhugi jõudnud. Viimati sai ühel üritusel käidud, kus tekkis uut tutvusringkonda, lõks õnneks.

Eks pean harjutama seda blogistamise värki veel edasi.

-E

1 kommentaar:

Allar ütles ...

RA2st mitte sõnagi. Milline pettumus!