teisipäev, 22. märts 2011

Läks õnneks

Helistas mulle paar päeva tagasi üks inimene ja küsis kas tema läpat olen korda saanud või mitte. Mul oli kerge segadus, sest ei mäleta selle masina tegemist. Mul oli küll täpselt sama marki masin ja ka sama veaga. Hiljem siis koju tulles ei suutnud kuidagi selle masina olemasolu kohta mingit infot leida. Samas smartposti sõnum oli telefonis olemas ja klappis nagu tema ütlustega. Uurisin smartist kas pakk on välja võetud - oli küll. Siis uurisin mõtlesin ja tuli välja, et see väljavõetud pakk oli hoopis midagi muud ja ka mujalt teele pandud. Ideed kasvasid, paanika samamoodi. Lisaks ma mäletasin nagu masina lahti võtmist, pakendist.
Hakkasin juba mõtlema masina kinni maksmisele, sest minu käes ju masinat ei olnud, aga inimesel sellest vaevalt suht savi on. Aga mis siis täna välja tuli? Tüüp oli pakile vale numbri pannud ja keegi lambikas sai omale tuksis läpa, nüüd smartpost ajab asja mis edasi saab. Lahe :P

Ahjaa, kui ekstreemset offroidi tahate minge Raatuse ühika ette parkimisplatsile parkima, täna sai seal pea kõhu peale autoga kinni jäädud, üldse mäestik-mered käega kohe võtta. Tsill....

Päikes!

Kommentaare ei ole: