esmaspäev, 25. jaanuar 2010

Mina, matemaatik?

22:20:13 Tiina: tsau
22:20:24: otsin mõnd reaalainete kunni, kes mind mata juures aidata oskaks, ja sa tulid meelde
22:20:26: on sul pisut aega?
22:21:19 Eggy: ommuk
22:21:33: Mate..ehh...ei tea kas sa nüüd üle ei pinguta vähe
22:22:10 Tiina: mitte kunagi
22:22:33 Eggy: Nuh...aga ma ütlen siis kiiresti ära kui ei oska
22:22:35 Tiina: olen google'ist ka püüdnud abi leida, aga seal kas ei ole või ei leia ma õigeid asju lihtsalt üles
22:23:51: noh, okei. tegu hulgateooria ja matemaatilise loogikaga. olen seoste peatüki juures, järjestusseos, ekvivalentsusseos... point selles, et ekvivalentsusseos tekib siis, kui ta on refleksiivne, sümmeetriline ja transitiivne, järjestusseos aga siis, kui see on refleksiivne, ANTIsümmeetriline ja transitiivne
22:24:31: mis on põhimõtteliselt vastavalt midagi sellist, et refleksiivsuse korral on x seotud iseendaga, sümmeetrilisuse korral x y-ga ja y x-ga (kahepoolne) ning transitiivsuse korral x y-ga, y z-ga ja z x-ga (ehk siis täiuslik ring, vms)
22:24:41 Eggy: Appi....ma pole ühes eestikeelses lauses nii palju võõraid sõnu näinud kui siin :D
22:24:43 Tiina: aga ma ei saa absoluutselt pihta, mis point antisümmeetrilisel seosel on
22:24:59: oih :D
22:25:03: aga kõlab hästi, kas pole
22:25:22 Eggy: Suht sünge jah, kui selle lause suudaks nüüd meelde jätta, saaks hullult targa maine külge

7 kommentaari:

[T] ütles ...

privaatsuse rikkumine! nüüd teavad kõik, et ma ei oska matemaatikat :(

Egert ütles ...

Nu see ei ole ju matemaatika...see on midagi hullemat. Samas teavad ka nüüd kõik, et ma polnud selliseid sõnu ennem kuulnudki... :]

Allar ütles ...

Mis see matemaatika nüüd oligi? :/

. . ütles ...

Inimesed ärge õppige ennast lolliks lõpuks ei tea te isegi kus lõuna kus põhi

[T] ütles ...

mh? minust räägid? lõunat söön ikka lõunapausi ajal ja kausil tuleb põhi vastu ka, kui puder otsa saab. nii et ei tea, millest sa räägid...

. . ütles ...

Aga kui ükskord enam ei tule põhja mis siis saab '?

Allar ütles ...

Siis tuleb lihtsalt rohkem süüa.