esmaspäev, 21. september 2009

Valetamine telekas...

[Väike sähvatus ka]

Nu olen ma kannatanud mis ma olen, aga nüüd viskas kopa ette. Miks see Viasat pidevalt telekas valetab? "Viga ei ole sinu telekas, viga on hoopis antennis", jutt käib siis digitelevisioonile üle minekust. Samas teised kõik reklaamivad, et digiboxi ühendad TAVALISE ANTENNI ja teleka vahele. Kes siis valetab? Starm?nn või kõik teised? Konkurentsiamet või tarbijakaitse või mai teagi...kasvõi Võsapets võiks nende jutul ära käia, EE ju hakkas köhime pärast "väikest" avastust, et 60k elektriarvestit on taatlemata juba aastaid(kümneid).

Aga juhtmetest rääkides on neid palju, kiulist soont kokku kuskil 3km ja hinnaga kokku kuskil 10k EEK. Näpud on rullitamisest puru, tina on peaagu otsa saanud ja päris hull tüdimus on peal. Täna näiteks tulin koju ja hakkasin pihta, kell oli 17:30. Nüüd 22.02 lõpetasin kaabeldamisega tänaseks. Ahjaa, väike 10minutiline söögipaus oli ka vahel, nüüd läks kohuke ja Paanikatuba.

Fotovärgid jäävad nädala teise poole, ei saa isegi valguse kasutamise kohta õppevideosid vaadata, mis saada õnnestus. Kuskil 5.5h puhast tarkust, mida taga ajanud olen. Hirmutav, aga tööle tahan ka minna. Lahe projekt on käsil. :-)

1 kommentaar:

Allar ütles ...

Ringvaates rääkisid tolle Viasati teemal. Eks ta on ikka naljakas jah.