esmaspäev, 7. september 2009

Natuke aega

Huh, nüüd on jälle vett mere sisse voolanud ja mitte vähe. Korduvalt on olnud idee, et NÜÜD kirjutan siia teistele vähe oma saavutustest ja mittesaavutustest aga pole selleni jõudnud. Kui mittekronoloogiliselt rääkida siis on olnud edu. Näiteks tööasjades on edu olnud, üks projekt oli kohe-kohe lõppemas kui täna käis PRAUH ja kõik pandi seisma kuni uute tuulteni. Siis uus asi tuli õnneks peale, võiks isegi öelda et uus ja huvitav - äge. Aga ei saa halba heata - üks kõige hullem mureloomade hunnik tuli minu vastutusalla. Ma saan aru, et te ei pea midagi aru saama ja mis seal ikka, ma võin nimedega seletada aga ikkagi ei saaks E-st eemal olevad inimesed sellest aru.

Viimase paari päevage olen läpade taustavalgustuse inverterite kohta päris palju juurde õppinud, 3 läpat said need elukad tööle ja ühel sai lausa emmel omas mahlas praadiv FET ära vahetatud. Sellega neli läpat uuesti elule tagasi toodud. Tegelikult lausa kommiraha eest, aga peaks veel tulema. Väike sissetulek ikka.

Kolimisel olen saanud vahepeal abiks olla, külas käia...tööl ka. Meil miski (reo)vee avarii eile õhtust saati, ei teagi kas on lõpnud juba või mitte.

Mis veel selle tühja ja informatiivse jutu lõpuks? Ahjaa, üks hommik muutusid minu esimesed alumsied kikud ülitundlikuks - ei saanud isegi sügavalt sisse hingata et valu läbi ei käiks. Õhtuni välja olin siis sellise imeliku hoo ohver ning siis sain lõpuks sellest üle. Jei! Peavalud tulid asemele. Nagu sandike olen.


Ahjaa, ummi käest sain auguga peeso :P

2 kommentaari:

[T] ütles ...

veeavarii? meil oli ka. mingi toru läks katki. nüüd on toru korras, aga dušikabiini alus vms laseb läbi :D

Allar ütles ...

Oh seda vett, ma sain täna päev-otsa vees pladistada. :/