esmaspäev, 10. november 2008

Vol 2

Kolmapäeval tuleb vist teine üritusepildistamine minu ajaloos, kuhu mind spetsiaalselt on kutsutud. Olen siis fotugraaf. Õnneks pidanud enam sellist monster grupipilti tulema, naug Indla peol. Korralikku statiivi ei ole ma suutnud ikka veel vahepeal omandada, see aitaks portreefotode tegemisel, mis pidavat olema peamine idee. Täitsa hirm on sees nende tegemise koha pealt. Õnneks Indla peol sain nippe juurde. Näiteks ava ei tasu lahti teha, 2.8 annab väga teravussügavust. Lisaks tuleb kindlasti vaadata, et fookuspunkt jääks ikka inimesele mitte taustale, nagu mul õnnestus kuidagi mitmel korral teha. Lisaks taust...Rait soovitas kiiremas korras (loe: homme) muretseda pisikesi klambritega valgusteid, et tausta valgustada. Ei tea kas see võimalik ka seal on. Idee ei ole iseenesest paha. Plaanin praegu kasutada statiivi välgu jaoks ja siis kaamerat hoian käes. Ehk saab neist koledatest varjudest lahti, mis tuleks välk kaameral püstipidi pildistades. Mul on kaks lisa välku ka, AGA...ma ei saa neid juhtida, sest orjasilmakesel otsustab pidevalt türistor maha põleda, nii ei lülita aga seda välku ja kaks tükki rauda...samas saaks kasutada helivälku ja selle optilist andurit...hmm...idee! :P Taustale saaks nii peaaegu valgusti juba. Peab mõtlem, mõtlema...

Kommentaare ei ole: