teisipäev, 4. november 2008

Käisin reisil

Hei...ma nägin just unes, kuidas me mingite inimestega Inglismaale põrutasime. Siis pidime minema Londoni metraooga sõitma ja ma jõin miskist trammist või asjast maha. Siis sain veel kuidagi peale, aga ühtegi tuttavat seal enam polnud. Siis sõitsin ühe peatuse edasi ja selle aja sees tuli miski joodik rääkima nilbet juttu, eesti keeles muide. Sõitsin siis peatuse edasi ja läksin maha. .Tuiasin natuke ringi, nagu miski maa koht oli, ja läksin uuesti sõidukile. Veel peatus edasi ja....miski koht, kus oli kaart. Mutikesed istusid seal ees, kes rääkisid ka eesti keelt. Ütlesin tere. Ei tehtud väga välja ja kaarti ka ei näinud. Varsti läks siis see joodik ka minema...pani veel pudeli mulle pea peale. Kõndisin ja jõudsin päris linna, miski lõbustuspark. Siis kuidugi jõudsin miskisse korterisse, mille ukse minu võti avas. Kardinad olid ees ja paigutus suht sama, mis mul kodus. Olin seal. Panin MSN-i nimeks "Lost in UK". Aknast oli ühte silda näha... :D

Angelika:
lõpuks minema ka said sealt?

Eggy
Ei tea küll...kuidagi rääkisin veel emaga ka...seletasin talle, et LCHHype on programm, mitte koht inglismaal. Tahtis selle üles otsida vms :D

Kommentaare ei ole: