teisipäev, 25. detsember 2007

Orkut ja pühad

Aga minule ei meeldi, kui inimesed lähevad kohe nii lihtsat teed pidi. Võtavad orkutis skräpimajanduse lahti, panevad sinna 2-3sõna ja skräpitavad selle kõigile, kes on listis. Kas siis tõesti kõik on võrdsed? Noh, ju ma olen siis imelik, aga minul see nii ei ole. Ma valisin välja mõned tähtsamad inimesed ja siis kirjutasin neile personaalselt midagi. Naljakas, aga reaktsioonid, ka inimestel kes mind juba 3 aastat teavad, olid siiski naljakad. Nagu oleks olnud üllatus. Aga äkki siis oligi...natukene nad ju erinesid teiste omadest :)

Olge siis tublid ja üritage originaalsust hoida ;)

Pühadevurtsu kõigile!

3 kommentaari:

E v e ütles ...

Sama siin.
Ma olen üsna pettunud neis, kes kõigile scrappisid.:)See näitab suhtumist.
Ma ise valisin ka tähtsamad välja.

Priit ütles ...

Tublid lapsed! Ei saatnud ühtegi skräppi ja olin õnnelik! Tegelt ühe saatsin originaalsusest, sest tol inimesel oli sünnipäe! Side lõpp

Mannu ütles ...

Hmm jah, oli küll üllatav väheke.