laupäev, 29. detsember 2007

Aga minul on uus....

Tekkis täna hämmastavalt geniaalne ja originaalne idee minna ELFA-sse
juppe tooma. Käisin ära ja ei saanud midagi kuna ELFA oli kinni. LAUPÄEVL ja kinni...hh-iroonia missugune.
Tegelikult eile oli alles iroonia, kui Tiina Svipiga külas oli. Rääkisime kuidaigi eesti ajaloost (ja ka sellest, kas laud on ikka tegelikult laud. It looks like a table, it smells like a table BUT does it TASTES like a table?!) Tuli siis põhjasõda...ja Jüriööülestõus. Et kelle vastu me üles tõusime? Taanlaste. (ei saanud naljlast aru? Svip aka David on Taanist)
Aga et siis poolele teel LEFAsse avastasin, et jalgealune on paras poprimeri. Aga ometi olin ma raekoja platsil maakivide peal...kust see pori sinna sai? Ümberringi on ju kõik kivi ja asfalt. Ju on keegi kakki vedanud...

Põhimõtteliselt on tore, kui elektroonika töötab. Siis on ainutl sitt tunne, kui mingil lambi põhjusel see lepingu üles ütleb...taasleidmisrõõm on teinekord lühike ikka küll.

Mis on pildil number 1?





....karumõmmi, kes ei ole koera moodi. Aitähh :)




Ja veel üks....seal karbid on puhas raha ja palju!

3 kommentaari:

Priit ütles ...

ma olen pime :
1. pisifreesi jäägid
2. jõulukingitus (vast Tiinalt)
3. kastitäis elektroonika kiipe

nagu juba öeldud, Pauku!

Egert ütles ...

1. Totally busted....ikka VÄGA mööda. Samas jäägid...hmm...kui väga tahta võib neid nii ka nimetada.
2. Täppi!
3. 2 kolmest, päris hea tulemus!

Priit on vist siiski tark poiss?!

Priit ütles ...

Fakk! Ma enne just mõtlesin tina peale ka...aga kui ma nüüd ta suurena lahti võtsin siis nägin failinime... Nutikas oled =D





Vabandust, et kõik ära nüüd arvasin, rikkusin teiste inimeste rõõmud. Aga kes ees see mees.