reede, 24. august 2007

Marta maailm, nagu raadios ütles!

Ma sõin saia, kohvi ja magusamat saia. Nüüd kõtu valutab hooti...lahe värk. Öösel ei saanud millegipäerast üldse magada. Puhata pigem vist. Oli terve öö selline tunne peal, et sellel ööl ma ennast välja ei puhka ja ei puhkanudki. 8-st üles ja 9-st Saku poole teele. Väike tsill, kui olla popp ja noortepärane.
Eile oli öösel lahedalt hull põuavälk, mida ma poole tunni jooksul üritasin oma juustukarbiga jäädvustada, loogiline, et ei õnnestunud. Miski poole tunni jooksul tegin nati üle 100 pildi ja midagi ei jäänud peale.
Sellest ma ka ei räägi, kuidas sellel päeval, kui me Evele helistasime, tahtis Mannu hullult teada millised rinnad mulle meeldivad. Üritas siis kuulsuste peal uurima hakata, kuna ma aga polegi meie kuulsustemaailmaga kursis, ei tulnud mulle peaaegu ükski nägu ette. Ega ka rinnad...Siis läks asi karmimaks..ta hakkas kasutama tuttavaid :D

4 kommentaari:

Mannu ütles ...

Egert! Sa norid tüli;) Vaatame mis näo sa siis ted kui ma hakkan uurima meeste kohta;)

E v e ütles ...

Väga vahva:D
Teine kordki:D
Mulle alles öeldi, et mul pidavat armsad rinnad olema:D:D:D

kristel ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Egert ütles ...

Eve on liiga hea sõber, et teda niimoodi "ära kasutada". PS! Sellest ei tulnud midagi välja...ma liiga loll sellise identifitseerimise jaoks.