kolmapäev, 15. august 2007

MA käisin maad avastamas.

Käisime siis Tartus. Esimesel päeval utiliseerisime Priidu 700eeguse soojakapi ja tõime mul ühikast külmkapi täie kola (koos kapiga ikka) ära palatisse. Siis madistasime Mehisega palatis kuskil 5h ja lükkasime püsti 2,7m kõrgused seinad 4.3m kõrgesse tuppa. See oli uue ajastu algus-tubade ajastu. Mul nüüd siis oma pesa päris seff koht juba. Baarikapp, laud, vaip, voodi, Evil Maste Chair...(kellelgi miskit musta mõnusat riiet on selle katmiseks?). Mul on pilte ka, mida ma pärast selle kirjuamist lasen www.yep.ee/eggy aadressile üles. Need ei ole pooltki nii illusteerivad, kui võiks olla.
Õhtul läksime Eve ja Priiduga jala Tartut avastama. Ka lahe oli...päike jäi kaadrisse, korduvalt. Herne poodi me siiski ei jõudnud...olime küll ukse taga. Siis loopisime mitmeid ja mitmeid peotäisi killustikukive Emajõkke, lootes tabada miskit kivi seal. Priit sai lõpuks hakkama.
Saatsime Priidu ää ja läksime ka iga roju oma koju. Viruka juurest Lina 6-te (the Palat) võtab kõndimine keskmisest kiiremini aega 8minutit, ümmarguselt 10.
Hommikul ütles Mehis, et kui ta kodus (Palatis) on, siis teeb tema süüa ja kõik. Ma ei hakanud vaidlema...samas pannkooke peaks vist ikka ise tegema. Vaatasime hommikul seepe...meil 2 telekat. Mul ei lubatud Tweenie'sid vaadata...nad ju ise ei näinud ETV-d oma laibaketi ja naelast tehtud antenniga. Ma tegin ventilaatori juhtmest ja naelast. Hiljem asendasin ventika 3m pikendusega. Hullumeelne levi ikka.
Priiduga käisime Eedenis ja Zepis, otsisime ämbrit ja harja. Saime kah. Õhtul läksime 2x koju, ringristmikul avastas priit(pärast tipptunni ajal tartu ristmikerägastiku ja statoili läbimist), et oli rohud ühikasse unustanud. Ega's midagi, läksime järgi. Sel korral küll kõrvalisemaid teid pidi. Võtsime ka peale hääletajad, kes osutusid alaealisteks Jakobsoni tegelasteks, kes käivad iga üle kahe päeva Pirol joomas.
Ilusat ilma, Eggy.

Kommentaare ei ole: