pühapäev, 4. märts 2007

Kokkutulek?

Käisin täna linnas. ÜMmarguselt 12:00-14:30. Mida, või õigemini keda ma siis nägin. Järjest tulid: 1) Helen[Valuojaaegne klassiõde]
2)Rähn perega [VMG klassijuhataja]
3)Ethel[RockRace'i tuttav]
4)Katre[Karksi-Nuia rahvas]
5)Ann [Karksi-Nuia rahvas]
6)Dagne[Karksi-Nuia rahvas]
5)VMG õppealajuhataja
6)Sander[Valuojaaegne klassivend]
7)Rode [Raadio ringist tuttav]

Ma ju istusin veel mingi aja Endlas...kuidas nii palju tuttavaid? Pühapäeval? wtf? :|

PS! 17:00 läksin kodsut välja, et minna 17:30 bussile. Ülla-ülla...olin esimene inimene, kes EI MAHTUNUD bussile. Juhhuu...sealsamas bussi ukse juures oodates nägin veel ühte inimest.
8) Margit[valuoja-aegne klassiõde]
Siis läksin bussikasse ja jällegi nägin tuttavat, kellel õnnestus minu aega veete 5minutit kuskil. Tema buss läks 17:50, minu järgmine laks oli 18:15. Sinna sain õnneks peale.
9)Margit aka Maki [metalistidest tuttav, kellel on nüüd reidimobiil]

Kommentaare ei ole: