esmaspäev, 8. oktoober 2007

Blogireis

Tegin siis oma blogisõrade blogides reisi. Mis mulle siis silma jäi. Alma kirjutas minust. Kujutate ette kui igav tal võib olla? Ilma minuta, aga vot välja ka ei tulnud. "Mis me seal ikka teeme". No on ikka looder küll, noh. Kõik Omavad ka teda jõle kergelt. (kasutades siis tänapäevast laheväljendit)
Liisi blogi on nagu ikka, kahtlaselt hi-intellectual minu mõistuse jaoks ja seega ma sinna midagi ei kirjutanudki.
Kristelil omal olid tavalised saavutused, ma lugesin sealt et ta sõi messil kreemi. Tegelikult ei söönudki.
Eve blogi, mida ma millegipärast tavaliselt kõige suurema huviga avan, on ka kokku kuivanud...2 silma ainult.
Mannu on nagu mannu ikka...ainult, et miks nii palju inglise keelt? Vot ei saa aru.
Ahjaa, Helger. Vot tema on omamoodi vidin. Blogi ei ole minu maitsele, päris blogi aken on nii pisike, et kahju hakkab kohe, nagu blogimaks oleks liiga karm vms.

Aga mis seal ikka, teine päev palatis hakkab lõpule jõudma. Eile sõime õhtuks pitsat, eih...krt see oli hommik :D. Müslitasin vist. Kohvinarkomaania on ikka jääv, teleka saatsin ka priiduga ära. Praegu on miskid mõnusad praeahjulõhnad üleval, Mehis kokkub jälle. Niiskus ja temperatuur on langenud. Päris peoks veel valmis pole, aga liigun sinna poole :P

PS! Täna läksin Zepisse kääride ja liimi järele, kui miski hull nende isu tekkis ja voila...saingi neid. Käärid on välimuselt rotid, aga ajavbad asja ära.35 raha on küll nende eest palju, aga vajalikud asjad. Liimi pidi ostma seetõttu, et Mannu tegi plakati PULGA"LIIMIGA". See ei ole liim....ma nüüd siis 90% plakatist liimisin pVA-ga üle. Varsti peaks selle seina peale panema. Mis ma ühe oma seinaga peale hakkan? SEe on tegelikult koledam ja roheline...?

2 kommentaari:

Allar ütles ...

Miks ma ei näe sõnagi sellest, mis koolis juhtus?
Sa oled masendav, ma nii lootsin, et sa kirjutad ja säästad mind sellest valust.
Ma olen sinus pettunud :(

Mannu ütles ...

Loomulikult inglise keel. Süvakad oleme siiski ja igatpidi erilised....Hahhaa. We are fools but we just ignore it that the mirror will breake everytime we look in it.