kolmapäev, 18. juuli 2007

Värgid.

-Tööl käies kaob igasugune jõud teha värke. Tegelikult tahaks ja jõuaks kah, aga...nu vahel isegi saab teha. Seega tuleb teha teistsuguseid värke. Näiteks nagu selliseid, mis pildil on. Ehk siis töö juures peab ju midagi kasulikku ka tegema. Seda ma vahepeal ikkagi oskan.
-Ma nii vihkan neid koeru võlle. Pidevalt iga natukese aja tagant karga püsti ja vaheta võll ära, jalgadele hakkab. Lisaks veel vaja ju omi asju ka ajada. Norm on ka nii suur...suht kobaga jõuan päeva jooksul valmis! :S Aga üldkokkuvõttes oli ikkagi edukas päev. :)
-Ei tea miks mul parema käe sõrmed valutavad? Nagu ise ei tea küll, et oleks kedagi/midagi tampinud või neid kuhugile vahele jõtnud. Ehh...jõle kakk.
-Küsimus: Kas 270 eegu eest saada 24 kasutatud ja 24 kasutamata tutikat välismaa laagrit on hea diil? Minu arust on.
-Täna tuli 1 ELS-i pakk, homme peaks tulema 2, ülehomme jälle 1. Kuhu see raha küll kõik läheb.
-Mehis leidis meile eile Tartusse päris hea koha, või oli see üleeile...igatahes see jäi ära, kuna üks tuba oli mingi umbesahver, mitte tuba. Muidu ilus koht. Täna siis leidis järgmise. See vist siiani kõige parem üldse. Asukoht pole ka väga hull, bussiliiklus peaaegu ukse all olemas. Homme siis saame teada, kas meil veab. Loodame ja hoidke siis pöialt, muidu soolaleivale ei saa.
-Kahjuks ma olen selline, et kirjutan pigem asjadest ja juhtumistest, mitte tunnetest. Nu mis teha, reaalklassi mõjutused.

-Eggy õuver änd aut. Vist kohe päris aut, rattaga.

Kommentaare ei ole: